Støt Palliativt Frivilligt Netværk

Palliativt Frivilligt Netværk er en non-profit forening, som er afhængig af medlemsbidrag og tilskud. Vi ønsker at udvikle en stor og bred medlemsskare.

Når du støtter os – som frivillig eller som medlem – støtter du mulighederne for at bidrage til lindrende pleje og omsorg hos uhelbredeligt syge børn, unge og voksne i eget hjem.

Du kan støtte Palliativt Frivilligt Netværk på flere måder:

• Bliv frivillig
  • Personligt medlemskab
  • Husstand medlemskab
  • Firma medlemskab
  • Ved at henvende dig

Følg os på Facebook

Bliv medlem og støt den frivillige udvikling

Bliv medlem af Palliativt Frivilligt Netværk og vær med til at støtte den frivillige indsats hos uhelbredeligt syge børn, unge og voksne i eget hjem. På forhånd tak!

Kontingent person/årligt 200,- kr.
Kontingent husstand årligt 300,- kr.
Kontingent for firma/foreninger årligt 3.000,- kr.

Mobil Pay 590877
Nordea Bank reg.nr. 2680 kontonr. 4385658074

Som medlem er du med til at støtte udviklingen og mulighederne for en kombineret professionel og frivillig indsats hos uhelbredeligt syge børn, unge og voksne i eget hjem.

Som medlem modtager du foreningens årsberetning. Som medlem indbydes du til den årlige generalforsamling (med stemmeret).

Vi har brug for dig.

Bliv medlem ved at sende os en mail med ønske om medlemskab eller ved at udfylde de fire felter på denne side – så hører du fra os. Når alle felterne er udfyldt og du trykker på “Send” – kommer der en “kvitterings” besked frem.

Fornyelse af medlemskab opkrævning af kontingent fremsendes efter generalforsamlingen i det efterfølgende år.

Ring til koordinator Susanne Søgaard hvis du har brug for hjælp tlf. 4019 8707.

Kontaktoplysninger til PFN:
Palliativt Frivilligt Netværk
c/o O.U.H
Kløvervænget 6, indgang 93, 7.sal
5000 Odense C
Koordinator Susanne Søgaard
Mail: koordinator@foreningen-pfn.dk.

HUSK ved henvendelse at oplyse om du ønsker:

• Personligt medlemskab
  • Husstand medlemskab
  • Firma medlemskab
  • eller ønsker at blive frivillig

Oplys også meget gerne dit telefonnummer udover din e-mailadresse.

Kryds venligst af herunder om hvad du ønsker: